?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Tattoos

I’m thinking of getting another one… probably a daisy, cos it’s my favorite flower… it’s a HAPPY flower!

When I mentioned it to LSX, she went HUH?? But it’s a flower…

Hahaha... anyway… yes, I’m not kidding. I’ve already been looking around for designs… here are a few:




I kinda like the first one but it’s colorless.. I want to do one with color, preferably white petals with green stem+leaves... you know, the normal kind of daisy.

I plan to have it done on my foot. How to place it, I don’t know yet… I’ll leave it to Jaws (the tattoo artist) to advise me… worse is I do it somewhere else… hmm... maybe on the back of my neck? =P

Any comments?

Comments

arachic
Sep. 23rd, 2007 11:30 am (UTC)
hey hey....
hmmm...i like the 1st one....looks simple and nice actually.... u can use the 1st design and add colours?? but white ..will it like fade or look funny on skin??

the last one looks ermm....too loud... hahaa...like too crowded...hehhe....

Latest Month

September 2009
S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Page Summary

Comments

  • 2 Sep 2008, 16:25
    U BAKED ??!!!!!?????
  • (Anonymous)
    12 Jan 2008, 16:33
    ah....so exciting...makes me almost wanna go tracking too...leading a fulfilled life. life is too short to spend it wastefully.

    love
    - jingyi
  • 14 Oct 2007, 08:36
    aiyo aiyo.....drive carefully next time...but u should be glad u r okay... =)
  • 29 Sep 2007, 08:05
    true true...
  • 23 Sep 2007, 11:30
    hey hey....
    hmmm...i like the 1st one....looks simple and nice actually.... u can use the 1st design and add colours?? but white ..will it like fade or look funny on skin??

    the last one looks…
Powered by LiveJournal.com